czwartek, 23 kwietnia 2009

Oskary blogowe



Kobieta w oknie została wyróżniona po raz drugi. Kochanej Margo dziękuję za pamięć i ten miły gest, który przypomina o sensie dzielenia się sobą w wirtualnym świecie. Gdyby wyróżnienie trafiło do mnie wcześniej na pewno przekazałabym je również Tobie.

Oprócz wyżej już wymienionej Margo wyróżniam trzy blogi, które są mi najbliższe i którym Kobieta w oknie nie jest obojętna.
Wiem, że takie wyróżnienia są różnie postrzegane więc to czy je przyjmiecie lub nie zostawiam już dla waszej własnej oceny :-)


Cieszę się, że spotykam tutaj tak miłe osoby. Wszyscy jesteście wyjątkowi!



3 komentarze:

Iga pisze...

*wzruszenie i drżący głos*
Mój Boże.. och, dziękuję.. nigdy nie spodziewałam się, że ta chwila nadejdzie.. przepraszam, jestem taka zaskoczona.
Szanowna Akademio, Państwo na widowni, Publiczność przed telewizorami.. bardzo dziękuję za to wyróżnienie. Dziękuję rodzicom, Bogu, scenarzystom i paniom z charakteryzatorni, bez Was nie byłoby mnie tu dziś.. Ile mam czasu? 35 sekund? No to free Iraq!
Good night.

Lila pisze...

And God bless Poland .. :-P

Wojowniczka pisze...

No dzięki wielkie za wyróżnienie choć dopiero teraz zajarzyłam co oznaczał komentarz że "Dajesz mi Oskara" haha myślałam że napisałaś ironiczny komentarz pod moim adresem
Coż....Teraz już wiem o co chodzi...

Jak gwiazda filmowa jeszcze się nie czuje ale kto wie co będzie ;)

Pozdrawiam robaczku

Yours Wojowniczka :D