niedziela, 25 stycznia 2009

Agata Budzyńska

Kocham Pana

Kocham pana
Czemu pan patrzy wzrokiem pijanym
Od niedowierzania

I oczy jakoś dziwnie panu błyszczą
Pewnie pan myśli
Że znów zaczęłam kłamać

Dłonie zgubiły się na stole
Papieros sam musi się wypalać
A pan wciąż patrzy na martwą ścianę
Jakby pan życie w niej odnalazł

I jeszcze tylko raz bym chciała
Uścisnąć pańska dłoń
Pójść z panem na długi spacer

I jeszcze tylko raz bym chciała
Powiedzieć panu to
Na co zabrakło mi czasu

Pan się uśmiecha -lubię ten uśmiech
Jak bardzo szczery zdziwienia pełny

Niech pan uwierzy ja ciągle myślę
O tej miłości o zimie i bieli

I jeszcze tylko raz bym chciała
Usłyszeć jak pan.. jak pan woła moje imię

I chciałabym, aby jeszcze kiedyś
Odnalazł mnie pan na śniegu
W którąś białą zimę.



Brak komentarzy: